Suudi Arabistan savaş uçakları, Yemen’de yerleşim alanlarını bir kez daha bombaladı.
El-Mesire TV kanalının verdiği habere göre, Suudi savaş uçakları bugün Yemen’in güneyinde yer alan Taiz velayetine bağlı “Muz’a” bölgesini hedef aldı, saldırılarda birkaç sivil yaralandı.
Suudi savaş uçakları, ateşkes ihlallerinin devamında, Yemen’in güneyindeki Beyza ve kuzeyindeki Cof vilayetlerindeki yerleşim noktalarını bombaladı.
Suudi kiralık askerleri de, başkent Sana’nın “Nehm” bölgesine saldırdı.
Başka bir haberde de, Yemen halk ve ordu birliklerinin kiralık askerlerin Marib’e bağlı “Hilan” bölgesine saldırısını defettiği bildirildi.
Ensarullah ve Halk Kongre Partisi temsilcilerinden oluşan Yemen Ulusal Heyeti, dün Kuveyt’te BM Yemen Temsilcisi “İsmail Valed Şeyh Ahmet” ile yaptığı görüşmede, Ensarullah’ın ateşkese uyduğuna vurgu yaptı.
